اقتصاد

هشدارهای رفتاری شیبا اینو (SHIB) 3 نکته مهم که باید بدانید

هشدارهای رفتاری شیبا اینو (SHIB) 3 نکته مهم که باید بدانید

Bijie.com گزارش داد:

منبع اصلی: Niu Xulu Yao

get?code=OWVhZmE1YjUwNjY1NmU3YWM4MDVmNTU5YmQzODJjZWIsMTcyNDEzNDk0MzM1Mw==

Shibarmy Scam Alerts، کانال رسمی هشدار کلاهبرداری اکوسیستم Shiba Inu، سه هشدار جدی به علاقه مندان SHIB صادر کرده است.

دو مورد از هشدارها مربوط به کلاهبردارانی است که ایردراپ های مخرب SHIB را تبلیغ می کنند. شایان ذکر است که هشدار سوم مربوط به یک کلاهبرداری با همگام سازی کیف پول است که هدف آن سرقت وجوه کاربران هنگام اتصال کیف پول خود به وب سایت های مخرب است.

در پست دیروز X، Shibarmy Scam Alert یک گروه تلگرامی را نشان داد که اعضای جامعه Shiba Inu را هدف قرار داده است. بر اساس این اعلامیه، مدیران این گروه، ایردراپ‌های جعلی SHIB را از طریق پلتفرم پیام‌رسانی در تلاش برای سرقت وجوه کاربران تبلیغ کردند.

برای ایمن نگه داشتن عاشقان Shiba Inu، Shibarmy Scam Alert از جامعه می‌خواهد همیشه اطلاعات مربوط به SHIB را با منابع رسمی تأیید کند. هشدار می دهد که قربانی تبلیغات «ادعای پاداش خود» شوید. در نهایت، به کاربران توصیه می شود در صورت عدم اطمینان در مورد اطلاعات، با تیم اکوسیستم در Discord تماس بگیرند.

به‌علاوه، این کانال به پست‌های مخرب فیس‌بوک که اعضای جامعه شیبا اینو را هدف قرار می‌دهند، توجه می‌کند. بر اساس این هشدار، این پست های مخرب احساس کاذب فوریت ایجاد می کنند و قربانیان احتمالی را فریب می دهند تا باور کنند که توکن های رایگان را از دست می دهند.

کانال هشدار به دارندگان SHIB هشدار می دهد که در این پست های جعلی شرکت نکنند. علاوه بر این، توصیه می‌کند که کاربران همیشه باید اطلاعات را تأیید کنند، از تبلیغات «پاداش خود را مطالبه کنید» اجتناب کنند و در صورت شک با کانال رسمی Discord شیبا اینو تماس بگیرند.

«SHIBARMY، اجازه ندهید این کلاهبرداران پول‌هایی را که به سختی به دست آورده‌اید از شما بگیرند. همیشه قبل از انجام هر کاری به دقت بررسی کنید تا مطمئن شوید همه چیز ایمن است».

در نهایت، Shibarmy Scam Alert جامعه را از افزایش تعداد وب‌سایت‌های کلاهبرداری که از مردم می‌خواهند کیف پول خود را همگام‌سازی یا تصحیح کنند، هشدار می‌دهد. طبق این پست، این یک تاکتیک مخرب است که برای دسترسی نامحدود به منابع مالی و اطلاعات کاربران طراحی شده است.

به این ترتیب، به کاربران هشدار داد که کلیدهای خصوصی یا عبارات بازیابی خود را به اشتراک نگذارند، و اضافه کرد که جامعه نباید درگیر پیام‌هایی باشد که آنها را ملزم به همگام‌سازی یا تصحیح کیف پول خود می‌کند.

علاوه بر این، کانال بر لزوم تأیید اطلاعات با منابع رسمی قبل از ارائه اطلاعات حساس تأکید می کند.

شایان ذکر است که این هشدارها بخشی از تعهد Shiba Inu برای محافظت از کاربران در برابر کلاهبرداری است. هفته گذشته، یک هشدار کلاهبرداری Shibarmy نشان داد که کلاهبرداران در حال تبلیغ ایردراپ های جعلی در چندین گروه تلگرامی هستند. این عوامل مخرب، کاربران ناآگاه را تشویق می‌کنند تا در ازای توکن‌های رایگان، وظایف خاصی را انجام دهند.

همانطور که انتظار می‌رفت، کانال به اعضای انجمن توصیه می‌کند همیشه دقت لازم را داشته باشند و این پیام‌های مخرب را به مقامات مربوطه گزارش دهند.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا